2007年5月23日

誰說我傻瓜……

早陣子做造型餐包的時候心血來潮將其中兩個做成小箭豬﹐想不到出爐後的箭豬不只可愛那些箭還頗像真﹐摸起來還真尖利。喉痛中的大龍打趣說︰「吃這個會不會把我喉嚨割傷呀﹖」

隔天把餐包翻熱給他準備早餐的時候﹐忽然想起他說過那句話﹐便二話不說的用手 將箭豬的箭逐一掐掉。大龍走進廚房來吃驚的問我︰「你在做啥呀﹖」 我說︰「你說怕箭豬會把你喉嚨割傷嘛。」 他聽後哈哈大笑起來﹐把餐包拿開拉我進懷裡說︰「你傻起來的時候真的是傻得可以﹐ 哈哈。」

是嗎﹖…… 娶了我﹐他才傻﹐哈哈哈﹗

按這裡進入餐包食譜

5 則留言:

  1. 之前就係見你成日冇update, 所以都懶得o黎睇, so..要多d update!

    你每日o既晚餐好像是各國美食, 相信你的廚藝仲勁過, 我覺得已經不錯o既阿媽。所以話..一個幸福的男人, 總有一個幸福的肚腩! (我係指我老豆) 不過睇實d大龍, 變左肥龍就唔好啦..HEHE

    回覆刪除
  2. 佢都唔想減肥﹐整D瓜瓜菜菜俾佢食佢扁咀﹐問我可唔可以整pizza﹐激死!
    佢而家都已經係肥龍啦﹐圓碌碌咁

    回覆刪除
  3. 多謝妳的來訪呀~
    妳的箭豬真的很可愛, 啱小朋友呀^_^

    回覆刪除
  4. 尚未有小朋友
    所以暫時只做給大朋友大龍 :)

    回覆刪除

Share |

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails