2007年5月29日

笑談廣東話之一

心 = 我 龍 = 大龍

心︰「老 ~~ 婆~~」 龍︰「魯 ~~ 袍 ~~」 心︰「No.....It's 老 ~~ 」 龍︰「老 ~~」 心︰「婆 ~~」 龍︰「婆 ~~」 心︰「老婆」 龍︰「魯袍」 龍︰「You are my wife, I can call you 魯袍 la」 心︰「What are you then?」 龍︰「勞工」

心︰跟媽媽電話交談中 龍︰「Who are you talking to on the phone?」 心︰「It's Mum. 」 龍大叫︰「賭神﹐媽咪」 大笑中的我聽到在電話另一端的媽媽問︰「他在說啥呀﹖」 心︰「是早晨」 龍︰「賭神」 媽︰「要是是賭神也不錯﹐麻雀逢打必贏」 龍︰「賭神 …… 賭神……」
心︰「Mummy said you pat pat痕.」 龍︰「係呀係呀係呀」 心︰「Mummy told me to give you 藤條炆豬肉 for dinner」 龍︰「豬肉﹖好呀好呀好呀」 心︰「 You don't understand what I am talking about, do you?」 龍︰「有呀有呀有呀」 心︰「Do you understand?」 龍︰「係呀係呀係呀,好呀好呀好呀,有呀有呀有呀」
我好喜歡去撥弄大龍的頭髮﹐因為很軟很柔很順﹐不論怎樣撥﹐微曲的頭髮都是貼貼服服的 (不公平﹐大男人頭髮長得那麼天生麗質) 龍︰「Don't mess my hair!」 心︰「你個頭撥極都係咁樣架啦」 大龍以眼還眼﹐以牙還牙 心︰「 Hey, don't mess my hair!」 (沒錯﹐我是雙重標準的) 龍︰「離哥頭砵極都鞋金揚架啦」

7 則留言:

  1. 大龍的廣東話也講得不錯啊^+++^

    回覆刪除
  2. 他好好笑
    有些字他不能正確發音
    例如﹕七﹐每一次他講都會似在說粗話﹐哈哈

    回覆刪除
  3. 大龍就黎要轉國藉架啦!

    回覆刪除
  4. 佢都問我娶左我有咩著數﹐哈哈

    回覆刪除
  5. 心迷
    睇完的對話,我都笑到kaka聲^^

    kae

    回覆刪除
  6. To Kae

    日日聽有時真係唔知好嬲定好笑
    尋日先不停咁用廣東話話自己好靚仔.....

    回覆刪除

Share |

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails