2009年2月26日

椰撻

心血來潮想要吃椰撻,在香港去麵包店買就可以了,住這裡要自己做(住近唐人街的當然另當別論)。食譜來自為食貓,以前做過一次,很成功,所以今次就用同一個食譜做。 這次用了小小的撻模來做,幾乎可以一口一個。出爐時問大龍要不要吃一個,他有點戰戰兢兢的問我是啥來的呀,他都不記得以前有吃過一次。吃了一個之後便停不下來,一口氣摧毀了六個,並將椰撻封為「我最喜愛食品」之一!

6 則留言:

  1. 你好勁呀!!!咁都俾你整到...

    回覆刪除
  2. 老實說:我愛椰撻比蛋撻多!
    請來半打外賣^^b

    回覆刪除
  3. To Mavis,
    冇計啦,想食就要靠自己,唔係冇得吃。

    To Shar,
    我d椰撻細細隻,半打唔夠啦,整夠一打!
    講開蛋撻好似從來都未整過
    但我鍾意食酥皮蛋撻,搵日抽起條筋試下先

    回覆刪除
  4. 我剛放了西梅蛋糕入烤箱焗,等烤期間過來你這裏八卦,搞到我現在很想吃椰TART tim...

    回覆刪除
  5. sooo good!
    不過仲爭一粒好假既red cherry =)

    回覆刪除

Share |

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails