2008年7月6日

貼圖片﹕麵包(7)

雞尾包 雞尾包+煙肉芝士包 芝士香腸包 牛油千層 莎樂美腸芝士包 Crumpet(在這個好煩,所以煎到後面變成煎薄餅,哈哈) Tea Cake(不要問我為什麼叫tea cake,我也不知道,明明就是麵包嘛)

5 則留言:

  1. 你的雞尾包好靚!
    我的因老公要帶返工吃,不想個面有太多花款,
    免得跌到通處都係!

    回覆刪除
  2. To Shar
    我鍾意雞尾包其實就係鍾意面頭嗰兩橫
    不過唔自己做過都唔知原來係牛油同糖
    所以都係少吃為妙

    回覆刪除
  3. 睇完哂d相,覺得要食哂咁多菜,睇怕都要個幾兩個月喎~哈!

    回覆刪除
  4. 雞尾包胖O都O都,好CUTIE呀~

    MuiMui

    回覆刪除
  5. To Mandy,
    其實D相都儲埋左好耐
    成日諗住post都冇左件事
    要食哂唔止個幾兩個月啦
    相撲手咩﹐哈哈﹗

    To MuiMui,
    我貪心嘛
    因為好好好鐘意食個餡所以包左好多
    脹卜卜咁

    回覆刪除

Share |

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails